Działając na podstawie Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024 poz. 928) w SP ZOZ MSWiA w Lublinie został wprowadzony Regulamin zgłoszeń wewnętrznych , który ma na celu wprowadzenie przejrzystych zasad ujawniania przypadków nieprawidłowości, podejmowania stosownych działań naprawczych w związku z zaistniałymi naruszeniami oraz ochronę sygnalisty.
Zarządzenie nr 50/2024- Regulamin zgłoszeń wewnętrznych w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
Zarządzenie nr 51/2024 – Komisja ds. zgłoszeń wewnętrznych w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
ZGŁOSZENIE NARUSZENIA PRAWA MOŻE BYĆ DOKONYWANE Z ZACHOWANIEM POUFNOŚCI ZA POMOCĄ NASTĘPUJĄCYCH KANAŁÓW:
a) elektronicznie – za pośrednictwem dedykowanej skrzynki elektronicznej naruszenie@szpitalmsw.pl, przekazane zgłoszenie może być zaszyfrowane, a sposób jego odszyfrowania powinien zostać przekazany telefonicznie, kontaktując się pod numerem telefonu 81-728-42-62
b) pisemnie – w zamkniętej kopercie dostarczonej pocztą wewnętrzną lub zewnętrzną opatrzonej napisem „Zgłoszenie nieprawidłowości – do rąk własnych”, pod wskazany adres do korespondencji: SP ZOZ MSWiA w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin.