Szanowni Państwo,
Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Z 2023, poz 20), SP ZOZ MSWiA w Lublinie informuje, iż osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mają prawo do:
- korzystania z pomocy osoby przybranej w celu załatwienia sprawy w Szpitalu
- usługi pozwalającej na komunikowanie się, udostępnionej przez Szpital, polegającej na wykorzystaniu środków wspomagających komunikowanie się , między innymi:
korzystanie z poczty elektronicznej
korzystanie ze strony internetowej Szpitala
- skorzystanie z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM) –
Jak złożyć wniosek?
Osoby, które chcą skorzystać z pośrednictwa tłumacza języka migowego zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w SP ZOZ MSWiA w Lublinie (wyjątek sytuacje nagłe). Wniosek można złożyć:
- pocztą elektroniczną: sekretariat@szpitalmsw.pl
- skrytka ePUAP:/SPZOZMSWLUBLIN/SkrytkaESP lub /SPZOZMSWLUBLIN/skrytka
- e-Doręczenia: AE:PL-34110-30271-DVUJR-32
- osobiście w sekretariacie SP ZOZ MSWiA w Lublinie ul. Grenadierów3, 20-331 Lublin